Kvalitétspolicy
Vår verksamhet grundar sig i våra kunders och intressenters upplevelse av oss. Deras behov, krav och förväntningar är det som vägleder vårt arbete.
Den kvalitet vi ger kunderna är ett mått på våra prestationer och det ska genomsyra hela vår verksamhet.
Vi står stolta & rakryggade av att representera F ´sons Allservice AB.
Det kräver i sin tur att vi är lyhörda för våra kunder & utifrån deras synpunkter planerar nutida & framtida förbättringar i vår verksamhet. Därför skall alla våra processer, vårt bemötande & arbetssätt kännetecknas av högsta kvalitet.
I F´sons Allservice AB regi strävar vi efter följande:
• Att ha kontinuerliga och rutinmässiga egenkontroller för ett kvalitativt slutresultat.
• Allas engagemang leder till ett effektivt kvalitetsarbete som är förebyggande samt tillgodoser att ställda krav och mål uppfylls.
• Vi bedriver vår verksamhet i enlighet med tillämpliga lagar, krav samt tillstånd.
• Genom aktivt kvalitetsarbete se över, förbättra och effektivisera alla våra processer utifrån kundens synvinkel & önskemål. Vi upplyser även kunden om miljövänliga alternativ vid utförandet av våra tjänster.
• Ledarskapet är ansvarsfullt & kvalitetsmedvetet.
• Kvalitetsmål är högt satta för att utveckla effektiva arbetssätt & ständig driva företaget till förbättring.
• Kvalitetsarbete bedrivs systematiskt med tydlig struktur
• Ledningen ska säkerställa att medarbetarna har rätt kompetens, engagerade och ger möjlighet till utveckling & bidrar i kvalitetsarbetet internt samt i kravställande på leverantörer.
Richard Fredriksson
VD